Mūsų paslaugos

humble komanda visuomet pasirengusi pagelbėti ryšių su klientais valdymo (CRM), klientų patirties (CX), duomenų analitikos ir procesų automatizavimo klausimais.

Jei šiame puslapyje neradote Jus dominančios paslaugos – susisiekime, galbūt jos tiesiog nenurodėme, arba galime rekomenduoti kolegas, teikiančius Jums reikalingas paslaugas.

Populiariausios paslaugos

Klientų patirties CX valdymas

Išrenkame ir įdiegiame CX valdymo įrankį. Parengiame kliento keliones personalizuotam bendravimui su klientais.

CRM diegimas

Padedame išanalizuoti poreikius, juos aprašyti, parinkti tinkamą CRM sistemą, ją įdiegti ir sukonfigūruoti.

CRM auditas

Analizuojame esamos CRM sistemos naudojimą ir teikiame įžvalgas, kaip išnaudoti visą turimų įrankių potencialą.

Visos humble paslaugos

Strategija

  • Ryšių su klientais valdymo (CRM) strategijos parengimas
  • Kliento patirties (CX) tobulinimas
  • Organizacinės struktūros, funkcinių rolių transformacija
  • Klientų segmentacija
  • Kliento kelionės analizė

Operacijos

  • Pardavimų ir marketingo veiksmų automatizavimas
  • Pardavimų proceso peržiūra
  • Pardavimų metodologijos parengimas
  • Pagrindinių veiklos rodiklių (KPI) ir jų stebėjimo proceso kūrimas
  • CRM projektų valdymas ir greitoji projektų pagalba

Sistemos ir duomenys

  • CRM sistemos diegimas
  • CRM sistemos auditas
  • Klientų duomenų gavyba ir apdorojimas
  • Konsultacijos dėl programinės įrangos ir diegėjo pasirinkimo

Mūsų naudojami įrankiai

Dirbant su įvairiais klientais teko susidurti su daugybe įrankių – juos parinkti, diegti ir konfigūruoti. Daugiausia esame dirbę ir konsultavę apie šiuos:

CX ir CRM

Duomenys ir analitika

  • SAP BusinessObjects
  • Hitachi Pentaho
  • PowerBI
  • Segment

Darbo automatizavimas

  • Airtable
  • Saperion
  • DocLogix
  • Zapier
  • Jira
  • Microsoft SharePoint

Susisiekime

Rašykite

Skambinkite

Sekite mus LinkedIn